Belangrijke Informatie Die Alleen Kan Worden Gevonden In De Kwaliteit Van Het Onderwijs

Google Analytics heeft een zeer goede reputatie voor het verstrekken van accurate en up-to-date informatie. Het is een relatief eenvoudig hulpmiddel om het gebruik en kunnen u voorzien van belangrijke inzicht in uw eigen site. Hoewel het is een uitstekende bron, zijn er enkele gebieden waar het niet zo effectief zal zijn. De reden waarom dit waar is, is dat deze gebieden zijn onderdeel van uw "externe" wereld, de wereld buiten uw site.

Google Analytics

Bijvoorbeeld, moet de bovenste afbeelding op elke pagina-inhoud, geen reclame. Reclame kan het verkeer naar uw site, maar het mag nooit de enige inhoud die bezoekers van uw site te zien.

Andere functies die Google Analytics niet dekken zijn: geo-targeting, fotogalerijen, of video's. Er zijn verschillende andere plaatsen waar ze niet in staat zou zijn om ze te vinden, hetzij.

Onderwijs is een andere plaats waar Google Analytics waardevolle informatie niet kon verstrekken. Hun onderwijs statistieken kwaliteit zijn onder andere een lage optreden van de juiste gebeurtenissen in hun dataset. Dit komt omdat de bezoeker van de site zeer goed een onjuiste code kan ingevoerd. Wanneer uw bezoeker komt in de verkeerde code, zal de juiste pagina worden geladen.

Natuurlijk zal een groot aantal bezoekers naar uw site de juiste code in te voeren, wat leidt tot een veel hogere nauwkeurigheid van de gegevens. Onderwijs moet een belangrijk deel van uw website het management proces. De eerste stap om uw betrokkenheid van bezoekers te verbeteren, is de kwaliteit van het onderwijs te bieden.

Opleidingen moeten alle relevante informatie die uw bezoekers van de site moet weten over uw branche en ook uw bezoekers tevreden te bieden. De educatieve programma's die door Google Analytics niet altijd dit. In feite zijn ze vaak weglaten belangrijke informatie die het meest relevant zijn voor uw klanten.

Onderwijs is slechts een deel van de vergelijking wel. Je moet ook om te bepalen hoe u het beste te brengen die informatie aan uw bezoekers. Dit is een onderdeel van een kwalitatief goed onderwijs programma, dat heeft bewezen effectief te zijn.

De pagina titel moet worden ingesteld op basis van het kleurenschema van de hele pagina, met inbegrip van anchor tekst links. Andere methoden voor het beschrijven van het kleurenschema en de tekst zal niet volstaan, zoals Google Analytics heeft een slechte kleurenschema voor gebruik met hun lezers. Het beste is om uw site met behulp van kleurenschema's die min of meer representatief zijn voor de inhoud van de pagina te beschrijven.

De pagina titel moet goed volgens de anchor tekst links naar de pagina worden geplaatst. De posities van deze links kan maken of breken het vermogen van Google Analytics om juiste plaatsing van deze links in hun rapporten. Er is geen reden om ankers die niet werkelijk betrekking hebben op de inhoud van de site te gebruiken.

Zodra de paginatitel wordt bepaald, de anchor tekst links moet worden goed in de juiste locaties in het web gebruikt. Indien deze links niet goed in uw Google Analytics-rapport worden weergegeven, dan heb je zelf gedaan een slechte dienst. Te veel pagina titels en ankers kunnen uw bezoekers verwarren, waardoor ze hun interesse verliezen.

Toevoegingen moet ook een deel van je opleiding plan. De juiste editie zal uw bezoekers vertellen wanneer ze moeten verwachten om nieuwe content op de site te zien. Het kan ook aangeven wanneer de inhoud zal worden veranderd.

Zorg ervoor dat u uw Google Analytics-onderwijs te testen en dat je herhaalde bezoeken van uw bezoekers. Als u uw bezoekers hebben gezien met behulp van Google Analytics, dan bent u doet het verkeerd.